sell/buy vintage items...dont hesitate to call/sms..

...please click label *available to view an available item

Monday, November 4, 2013

4 sale - pagol 929 SOLD








Jenama : pagol 
Model : 929
Buatan : swiss
Tahun : 70an
Status : terpakai
Kondisi : berfungsi..masa diuji sehari dan lambat soploh minit daa..senang ja tukang repair nak ejas kan kan kan.
Keterangan : sejujurnya aku tak tahu menahu pasal jam pagol..buktinya dalam blog aku tu dah lebih dari 800 biji jam yang dijual tapi jam pagol hanya ada dua ( kalau dikira dengan yang ni sekali la )..jadinya kalau ada keterangan yg bercanggah atau x betul tu...maknanya kelemahan aku sendiri..date quickset..muka comel sangat..macam neelofa..jarum saat warna putih..aku x sure itu dah diganti atau ori..yg aku pasti..caseback belakang mcm dah ditukar ( tapi still pagol lagi..sbb kat situ tulis 2782..tp kat movement tulis 2783 )
Movement : automatic eta cal 2783 
Casing : 
- diameter : 35mm
- cermin : arcylic..bersegi2
- crown : biasa
- jenis body : stainless steel
Tali : biasa
Buckle/clasp : biasa
Harga : SOLD TO MR FAKRULZAMAN FROM PERAK

No comments:

Post a Comment