sell/buy vintage items...dont hesitate to call/sms..

...please click label *available to view an available item

Tuesday, March 5, 2013

rolex 1601 with box n paper - SOLD

aku amat jarang dapat jam yang complete set sekali kotak dan surat ( untuk jam2 lama la..)..jam2 baru banyak kali ja dapat complete set ni...sebab tu bila once dapat ja..mmg panas macam pisang goreng..x sempat upload dah orang beli..ada kalanya aku x sempat snap gambar pun..adakalanya aku sempat snap gambar..contohnya macam rolex ni la..


jumpa customer malam...siang bz dgn kerja aku yang fulltime ni..malam jer la part time jual jam2 ni dan jumpa customer..rolex 1601..comeyyyy..14k half gold







kotak dia masih terpelihara..ada tag lagi tulis 1601








ni kotaknya..aku snap gambar luar ja..nak snap dalam..malas lah...







hohohoh..ni yang best ni..dulu harga dia rm1900 ja..maknanya di sini..rolex adalah satu investment yang menguntungkan...bayangkan tahun 1978 harganya baru rm1.9k..selang 20-30 tahun dah naik sampai rm5.5k-rm6.5k..kan pelaburan bijak tu..so nasihat aku..beli la banyak2 rolex..kalau ada duit la kan..sebabnya..x rugi...

No comments:

Post a Comment