sell/buy vintage items...dont hesitate to call/sms..

...please click label *available to view an available item

Saturday, August 24, 2013

sold out

hari rabu
21/8/2013


Rabu
Vintage chilex watch
Gmt world time
Manual winding
Antichoc
Luminous masih terang
Masa cemerlang
rmXXX - sold

-------------------------------------------------------------

maybe ramai yg tak paham..posting baru tapi jam dah sold..sbb ramai la jugak bertanyakan aku jam yg aku dah labelkan sebagai sold yakni sudah jual..sudah dibeli orang..letih la jugak..tanya la jam yang masih available..hehhehe..( dekat label ada *available..klik la kat situ untuk mengetahui barang apa yg masih ada untuk dijual )

sebenarnya setiap hari aku memakai jam yang berlainan ( maklumla jam ada berlambak2..hahahah )..tujuan memakai jam yang berlainan tu sebenarnya nak test masa tepat ke tidak..jalan lambat ka..jalan cepat ka..atau jalan mati jalan mati...so dari hasil pemakaian tu dapatla aku bgtau bakal customer kondisi sebenar jam yg nak dijual tu..

setiap hari aku akan snap jam ( guna handset ) yang dipakai dan diuploadkan dalam facebook..kendian baru aku save dalam netbook aku ni..pastuh baru upload dekat blog..maknanya barang2 dalam blog ni sbnrnya outdated sikit la berbanding facebook yang memang up to date..hmm aku rasa aku kena pakai ipad ka atau tab la sbb kalau guna ipad atau tab mmg boleh terus upload gambar dalam blog..guna anset macam menyakitkan hati ja..sbb kadang2 boleh..kadang2 tak boleh..haaa...


kawan facebook pulak beribu..so..kekadang tu barang akan sold terlebih dahulu di fb..boleh add aku di fb dengan id Wafee Soid

No comments:

Post a Comment