sell/buy vintage items...dont hesitate to call/sms..

...please click label *available to view an available item

Monday, February 25, 2013

sold - omax spaceman


*********************************************************
rabu 13/2/2013
SOLD


ini jam yang aku pakai pada hari rabu 13/2/2013..jam jenama omax spaceman..jam ni memang susah nak dapat tau..bentuk pun rare..hasil ujian masa selama sehari..aku simpulkan..jam swiss made ini AMAT BAIK..menepati masa







ini pandangan jauh sikit..so boleh tgk tali dia..tali pun rare..dibalut dengan plastik tahan lasak..supaya tidak mudah putus..kalau tali putus..alamatnya masalah jugak nak cari ganti..tapi jgn isau..aku dah pun memikirkan jalan penyelesaiannya..tali tu aku boleh buat semula..dgn kulit lagi...







jam ni unik..dial pun unik..marker berbaris2..mula2 pening jugak..pukul berapa ya...tapi lama2 ok dah...day/date di 'ejas' secara quickset..satu lagi kelebihan..ukuran yang besar 48mm x 42mm mmg menepati citarasa anak muda terkini..







model spaceman..model ni bujur..ada model yg berbentuk empat segi..swiss made..usianya yg lanjut..aku takleh jamin water resistant atau x..casing daripada fiberglass







tudia gambar spaceman?..macam ahli bomba pun ada..hohoho..
untuk dijual dengan harga rm600 sahaja












No comments:

Post a Comment