sell/buy vintage items...dont hesitate to call/sms..

...please click label *available to view an available item

Sunday, February 24, 2013

weekend activity

aktiviti aku pada hujung minggu ditemani oleh jam zodiac astrographic sst..( tarikh memang aku setting kecuali kalau jam tu quick set..kalau 24 hours..mintak maap la nak set..takut rosak crown/stem/gear )








inilah dia tempat yang dituju kalau hari cuti/minggu...kadang2 aku balik kerja pun lepak sini jugak kalau xdak keja nak buat kat rumah..ropewalk taman selat butterworth..macam2 ada di sini..dia macam lorong kulit kat penang..locken kat ipoh..kg berjaya di alor setar..amcorp mall di PJ dll..








inilah kedai yang aku rajin lepak..kedai lan namanya..tokey dia pun nama lan..minggu ni dia x bukak kedai..bini dia bersalin..nampak tak almari display berkaca tu..hampir 80% jam di situ aku yang supply..kiranya dia ni dah macam broker aku la..jam2 yang harga kurang dari rm1k selalunya aku bagi dia jualkan..kalau dah sold..nanti dia kol aku..aku terus g amik duit saja..hohoho..tmpt ni jugak tmpt aku berjumpa dgn customer jam dan kawan2 jam yang lain..







ini satu kedai yg aku selalu lepak dan singgah..tuan kedai nama abg mat..yg dalam gambar tu dia punya pekerja..nama man..ada jual rayban..beg..barangan kulit..jam dan lain lain







ini kedai yang selalu aku singgah..kedai bundle..banyak barangan yg branded2 dijual dengan harga yang berpatutan di sini..sayangnya saiz kecik x banyak..kalau x...abeh dah aku borong..sbb brg branded yg x masuk malaysia..kalau masuk malaysia pun..nuhhhh..kat butik nuhhh...siap la ratus2...








ini juga kedai bundle..tuan dia nama awie..aku panggil awie nestle ( sbb dia keja kat kilang nestle )..dia jual baju..seluar..barangan kulit macam wallet belt dll..apa yang best..kebanyakkan barang yang dijual adalah koleksi peribadi beliau sendri..







kalau aku nak 'oter' seluar..sini la tempatnya..kedai rafi ni mmg pakar dalam repair seluar..apa yang aku kagum dgn tuan kedai ni..muka mmg nampak macam sampret..gaya mmg nampak macam mat pit..tapi sembahyang x pernah miss oiii..kekadang ada jugak stok jeans dgn baju yang sempoi terlepas masuk kat kedai ni untuk dijual..so kena selalu singgah la kan kat kedai ni walaupun xdak urusan ( repair seluar )...takut terlepas pulak baju , seluar yang best2

No comments:

Post a Comment